Με τροχήλατο κάδο σκουπιδιών, πλαϊνή βούρτσα και μοτέρ κίνησης κεντρικής βούρτσας για ξεκούραστη και γρήγορη μετακίνηση.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Κινητήρας: 4χρονος βενζινοκινητήρας Honda (4-Takt)
Ισχύς κινητήρα: 3 kW
Δοχείο: 40l
Eπιφάνεια φίλτρου: 2,1
Φίλτρο πολυεστέρα: 2,1 m² με πατενταρισμένο αναδευτήρα.
Πλάτος σάρωσης με 1 πλευρική βούρτσα: 550 cm
Χωρητικότητα κάδου ακαθάρτων: 40 λίτρα
Συνεχής μεταβλητή κίνηση προς τα εμπρός: 0-4 km/h
Μax Kw/PS: 3,3/4,5
Ικανότητα αναρρίχησης: 15%
Πολύ εύκολος χειρισμός, με εργονομικά σχεδιασμένη λαβή.
Βάρος: 75 κιλά
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Το σάρωθρο διαθέτει μία ρυθμιζόμενη κυλινδρική βούρτσα για χρήση σε εξωτερικούς χώρους. Κατά τη διάρκεια λειτουργίας του, η σκόνη εξάγεται και συγκρατείται από ένα μεγάλο φίλτρο. Η μονάδα λειτουργεί με βάση την αρχή ανατροπής. Ένα διακριτό πλεονέκτημα αυτής της λειτουργίας είναι ότι το σάρωθρο δουλεύει με την ίδια αποτελεσματικότητα μέχρι και τη στιγμή που το δοχείο απορριμάτων φτάσει στο 100% της πληρότητας του.
Διαθέτει φρένο στάθμευσης που λειτουργεί στον μπροστινό τροχό.
Διαθέτει σύστημα σάρωσης / κενού. Η πλάγια βούρτσα συλλέγει τα σκουπίδια από τις γωνίες και τα κενά και τα μεταφέρει στην περιοχή της κυλινδρικής ρυθμιζόμενης βούρτσας. Από εκεί τα σκουπίδια πάνε στο δοχείο απορριμμάτων. Η λεπτή σκόνη αναρροφάται από τον στρόβιλο και εναποτίθενται στον προ-διαχωριστή και το φίλτρο.
Το φίλτρο καθαρίζεται εύκολα καθώς το σάρωθρο διαθέτει σύστημα μηχανικού καθαρισμού. Σε περίπτωση σάρωσης υγρών επιφανειών, η αναρρόφηση είναι απενεργοποιημένη για την προστασία του φίλτρου.
Το δοχείο απορριμμάτων είναι κατασκευασμένο από αντιδιαβρωτικό πλαστικό, είναι αποσπώμενο, και μπορεί εύκολα να αφαιρεθεί από το πίσω μέρος του μηχανήματος.
Το σάρωθρο διαθέτει επίσης πλαστικό πλαίσιο bull bar για την προστασία της πλευρικής βούρτσας.